Višňa, prudko padáš

9. januára 2013, trinastyhrac, Nezaradené

 

Ľubo si mojim najobľúbenejším hokejistom po dlhé roky.  Obdivujem Tvoje hokejové myslenie, srdce a hlavne bojovnosť. S otvorenými ústami som počúval ako si v topoľčianskom bootcampe  začínal a ako si tvrdo dennodenne drel. Ako malých šarvancov  pobláznil hokejový nadšenec. Fandil som Ti keď si bol kráľom. Bolelo ma keď si sa zamazal zamrznutým olejom. Tešilo ma, že sa Ti podarilo dostať do rodiny strýka Dagoberta. Nenávidel som celú Ameriku keď Ti nedali Norrisovú trofej. Taktiež s rešpektom sa dívam na Tvoje výkony v KHL. Vždy som Ťa bral ako Top Profesionála, ktorý môže byť vzorom nielen pre mládež, ale i pre generácie nových slovenských podnikateľov, ktoré by pochopili zákony driny a zvrátili prudký pád našej krajiny.

 

Bohužiaľ posledné štyri dni ma mimoriadne šokuješ. Chápem, že si Slovák ako ja a my jednáme hlavne citovo a realitu prispôsobujeme svojim pocitom . Chápem, že sa cítiš v belasom drese báječne a nechce sa Ti odísť do tímu, ktorý je na opačnom horizonte popularity. Bohužiaľ si profesionál a tréner čaká na Tvoju pomoc a rozohranosť. Mladí spoluhráči na Tvoje skúsenosti a spoľahlivosť.  Si zároveň reprezentant našej krajiny v celej severnej Amerike a Tvoje konanie poškodí aj image Slovenska, pretože všetky americké i kanadské noviny budú písať o višňovej bábike zo Slovenska.

 

Nenechaj sa opantať krátkodobým vábením a zdaním, ktoré vytvárajú Tvoje pocity a okolie.  Ver mi, všetci  by sme boli mimoriadne radi, keby si ostal. Ale ak si chceš zachovať kredit, ktorý si budoval  36 rokov, musíš ísť. Taký je zákon tvrdého kapitalizmu a my si ho nemôžeme stále prikrášľovať na slovenský spôsob. Všetko to trochu bolí, ale Ty musíš tu bolesť prekonať. Podľa historických skúsenosti Tvoja anabáza nebude trvať viac ako štyri mesiace a potom si voľný. To sa dá vydržať. Len značka VIŠŇA zvýši svoju hodnotu.